211 151 211

Vše, co vaše firma potřebuje




Zabezpečení především

Služba G Suite obsahuje desítky důležitých funkcí zabezpečení, jež jsou speciálně navrženy tak, aby vaše data byla v bezpečí a pod kontrolou. Vaše data patří vám a nástroje služby G Suite vám umožňují jejich správu, a to včetně toho, s kým a jak je sdílíte. Síť našich datových center poskytuje mimořádné zabezpečení a zaručuje* spolehlivý přístup k datům 24x7x365,25 (to je správně: tedy nepřetržitě, i v přestupném roce).

Vaše práce je vždy zálohována

Během vaší práce jsou všechna důležitá data automaticky zálohována na serverech Google. Takže v případě nepříjemných událostí – pokud počítač selže nebo je odcizen – jste schopni začít opět pracovat během několika sekund.

Vlastníte a spravujete svoje data

Když umístíte svá data do G Suite, nadále je vlastníte, přesně jak to stojí v našich smlouvách. Výkonné a snadno použitelné nástroje služby G Suite pomáhají administrátorům spravovat položky, jako jsou uživatelé, dokumenty a služby, a sledovat využívání a data prostřednictvím hlavních panelů.

Vyšší zabezpečení a spolehlivost

Naše datová centra jsou navržena a sestavena pro naše aplikace a neobsahují žádný nadbytečný hardware či software. Tím se snižuje počet potenciálně zranitelných součástí. Zaručujeme 99,9% dostupnost* a integrovanou robustní obnovu v případě havárie, takže se nemusíte bát ani přírodních katastrof.

Silné šifrování a ověření

G Suite nabízí další vrstvu zabezpečení pomocí dvojfázového ověření, jež výrazně snižuje riziko odcizení uživatelských jmen a hesel. U uživatelů služby G Suite rovněž automaticky šifrujeme relace prohlížeče pomocí protokolu SSL, aniž by bylo nutné používání sítí VPN nebo jiné nákladné a těžkopádné infrastruktury. To pomáhá chránit přenosy vašich dat mezi prohlížečem a našimi datovými centry.

Náš tým neustále zdokonaluje vaše zabezpečení

Naši globální síť datových center nepřetržitě sleduje početný tým specializovaný na bezpečnost dat. Mnozí z jeho členů se mohou pochlubit prestižními akademickými tituly. Jde o špičkové odborníky, kteří pro náš obor definují postupy zabezpečení. Služba G Suite a datová centra společnosti Google mají atesty SSAE 16 / ISAE 3402 typu II (SOC 2)1 a získaly certifikaci ISO 270012.

1SSAE 16 / ISAE 3402 je auditorský standard udělovaný nezávislým auditorem, který hodnotí opatření uplatňovaná v oblasti fyzického a logického zabezpečení, ochrany osobních údajů, reakce na události a mnoho dalších kritérií. 2ISO 27001 je standardní certifikát o zabezpečení, který uděluje Ernst & Young CertifyPoint.


* Smlouva o úrovni služeb (SLA): záruka 99,9% dostupnosti, žádné plánované výpadky


„V advokátní kanceláři Bradford & Barthel pracujeme s důvěrnými informacemi našich klientů, a proto bereme zabezpečení velmi vážně... naší volbou z hlediska nejlepšího zabezpečení je G Suite. Google poskytuje řadu funkcí zabezpečení, které nám dávají pocit jistoty, že naše data a data našich klientů jsou zabezpečena mnohem lépe, než při jejich hostování v areálu kanceláře.“

Bradford & Barthel, LLP


„Mobilita má v oboru realit zásadní význam, takže pro nás bylo důležité najít řešení, které umožňuje přístup z jakéhokoli zařízení... Pokud agent ztratí telefon v dopoledních hodinách, může nechat data vzdáleně vymazat a v poledne již s nimi opět pracovat prostřednictvím jiného telefonu, protože kontaktní údaje a další data jsou uložena v cloudu.“

HSR

Zůstaňte ve spojení, ať jste kdekoli

Při použití G Suite je všechna vaše práce automaticky ukládána v cloudu. Budete mít přístup ke svému e-mailu, kalendáři, dokumentům a webům a budete moci bezpečně pracovat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
Pro vaši firmu to znamená, že každý zaměstnanec i každý váš spolupracovník může pracovat odkudkoli pomocí jakéhokoli zařízení s připojením k internetu.

Osvoboďte svůj tým z pracovních kójí

Můžete přistupovat ke své práci z libovolného zařízení s webovým prohlížečem – z počítače, telefonu nebo tabletu – a zůstat produktivní, i když jste mimo kancelář. Potřebujete se zúčastnit schůzky, když jste na fotbalovém zápase vašeho dítka? Upravit tabulku na letišti při čekání na let? Odpovědět na e-mail z počítače v hotelovém nákupním centru? Se službou G Suite je snadné zůstat ve spojení s projekty, na kterých pracujete, a s lidmi, se kterými spolupracujete, bez ohledu na to, kde se nacházíte a jaké zařízení používáte.

G Suite v Androidu

Aplikace od Googlu jsou již na většině zařízení se sytémem Android předinstalovány. Stačí se přihlásit do vašeho Androidu pomocí uživatelského jména a hesla pro G Suite a váš e-mail, kalendář a kontakty se budou neustále automaticky synchronizovat. Můžete používat Google Talk k rychlým zprávám či videochatu přímo ze svého telefonu.

Administrátoři mohou zvolit zásady správy mobilních zařízení, jejichž cílem je udržovat vaše firemní informace v bezpečí. Mezi tyto zásady patří možnost vzdáleného výmazu dat ze ztracených nebo odcizených zařízení, vyžadování hesla zařízení, nastavení požadavků na sílu hesla a další.

G Suite v iPhonu

Nástroj Google Sync umožňuje obousměrnou synchronizaci mezi službou G Suite a aplikacemi Pošta, Kalendář a Kontakty v zařízeních iPhone a iPad. Administrátoři mohou zvolit zásady správy mobilních zařízení, jejichž cílem je udržovat vaše firemní informace v bezpečí. Mezi tyto zásady patří možnost vzdáleného výmazu dat ze ztracených nebo odcizených zařízení, vyžadování hesla zařízení, nastavení požadavků na sílu hesla a další.

G Suite v BlackBerry

Prostřednictvím integrace se serverem BlackBerry Enterprise podporuje G Suite v zařízeních BlackBerry obousměrnou synchronizaci mezi službou G Suite a aplikacemi E-mail, Kalendář a Kontakty.

Pomocí nástroje G Suite Connector pro server BlackBerry Enterprise mohou administrátoři zvolit zásady správy mobilních zařízení, jejichž cílem je udržovat vaše firemní informace v bezpečí. Mezi tyto zásady patří možnost vzdáleného výmazu dat ze ztracených nebo odcizených zařízení, vyžadování hesla zařízení, nastavení požadavků na sílu hesla a další.

G Suite ve Windows Phone

Nástroj Google Sync nabízí obousměrnou synchronizaci mezi službou G Suite a aplikacemi Pošta, Kalendář a Kontakty v zařízeních Windows Mobile.

Administrátoři mohou rovněž zvolit zásady správy mobilních zařízení, jejichž cílem je udržovat vaše firemní informace v bezpečí. Mezi tyto zásady patří možnost vzdáleného výmazu dat ze ztracených nebo odcizených zařízení, vyžadování hesla zařízení, nastavení požadavků na sílu hesla a další.

G Suite v jakémkoli telefonu s prohlížečem

Gmail, Kalendář Google a Disk Google jsou k dispozici ve zjednodušené verzi pro mobilní webový prohlížeč. Tyto webové aplikace byly speciálně navrženy pro zařízení s menšími obrazovkami, jako jsou telefony a tablety, a s ohledem na to, aby byly funkční i v případě pomalejšího datového připojení, které je u mobilních zařízení obvyklé. Získejte snadný přístup z prohlížeče telefonu přidáním adresy google.com/m do záložek a vytvořením zástupce na úvodní obrazovce.

Lepší spolupráce

Služba G Suite pomůže vašemu týmu pracovat rychleji a chytřeji tím, že každému – zaměstnancům, partnerům, dodavatelům, komukoli – umožní snadno a bezproblémově spolupracovat v rámci týmu, společnosti a umístění.
Služba G Suite umožňuje sdílet a upravovat mnoho typů souborů – dokumenty, tabulky, prezentace a další – v reálném čase. Zapomeňte na časově náročný e-mailový ping-pong s různými verzemi souborů. Ukládání dokumentů v cloudu znamená, že každý má automaticky nejnovější verzi jakéhokoli souboru. Není to rozumné?

Spolupráce v reálném čase

Se službou Disk Google stačí pár kliknutí a každý člen vašeho týmu bude mít přístup k té správné verzi dokumentu, tabulky nebo prezentace. Všichni mohou provádět úpravy zároveň. Již žádné přílohy e-mailů posílané tam a zpět ve spoustě verzí, v kterých se nikdo nevyzná.

Spolupráce na velkou vzdálenost

Pracujte se svými kolegy, jako byste byli ve stejné místnosti, byť jste na opačných stranách světa. Můžete uspořádat improvizované videochaty přímo z vaší schránky ve službě Gmail nebo vstoupit do stejného dokumentu a upravovat jej společně, jako byste seděli u stejného počítače.

Spolupráce mezi organizacemi

G Suite vám umožní pracovat s vašimi partnery, dodavateli a zákazníky stejným způsobem jako s vašimi kolegy. Činnosti jako plánování schůzek, sdílení dokumentů, pořádání videochatů a vytváření projektových webů můžete provádět i s lidmi mimo vaši firmu.


„Služba Weby Google nám pomohla realizovat naši vizi o spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Vytvoření skupin založených na rolích, jako jsou recepční a úklid pokojů, podporuje spolupráci mezi kolegy na vytvoření osvědčených postupů. Pomocí služby Dokumenty Google jsme zkrátili celý rozpočtový proces o 8 týdnů, což znamená téměř 30% úsporu času.“

Hotely Delta


„S G Suite se nám podařilo snížit naše celkové náklady na IT o více než 60 %. Možnost sdílet dokumenty a rychle oslovit kolegy posílila v našem týmu morálku a smysl pro komunitu. Díky službě G Suite jsou naši zaměstnanci efektivnější, nadšenější a produktivnější...“

YogaWorks

Rychlejší provádění úkolů

Služba G Suite může pomoci zjednodušit každodenní úkoly, jako je fakturace, rozpočtování, plánování a další. Na Disku Google můžete vytvořit šablonu faktury, udržovat rozpočet sdílením jediné tabulky nebo v Kalendáři Google navrhnout čas pro týmovou schůzku. G Suite vám pomůže s těmito drobnými úkoly, které zabírají zbytečně mnoho času, a umožní vám tak udělat si čas na práci, na které opravdu záleží.

Známé nástroje, které již používají miliony uživatelů

Gmail, Disk nebo Kalendář už využívají stovky firem, organizací i jednotlivců po celém světě. To znamená, že školení vašich zaměstnanců zabere méně času. A vy sami se je také naučíte používat rychleji.

Vyhledávání a sdílení

Přestaňte ztrácet čas hledáním e-mailů, dokumentů, projektových webů nebo souborů. Se službou G Suite jsou všechny vaše věci na jednom místě a lze je rychle najít pomocí našeho výkonného vyhledávání (nemusíte již nic seřazovat) a sdílet je s kýmkoli pomocí několika málo kliknutí.

Méně starostí pro oddělení IT

Proč zase ztrácet další minuty instalací aktualizací a oprav softwaru, když můžete jen kliknout na tlačítko pro aktualizaci ve vašem prohlížeči a ihned začít používat nejnovější verzi služby G Suite?

Neviditelná infrastuktura IT, která prostě funguje

Správa infrastruktury IT zabere méně času. Vaši zaměstnanci mají vždy přístup k nejnovějšímu softwaru, včetně nejnovějších funkcí a aktualizací zabezpečení. Nemusíte pořizovat ani udržovat servery a všechno lze spravovat z jednoho rozhraní.
Služba G Suite má rychlé nastavení, může růst s vaší firmou a její cena je pouze 4 € za uživatele měsíčně.

Uvedení do provozu ve 3 krocích

Služba G Suite s přizpůsobenými e-mailovými adresami (jmeno@vasefirma.com) může být ve vaší firmě zprovozněna v pouhých třech krocích. Pokud nemáte webovou adresu, pomůžeme vám ji získat. A s růstem vaší firmy můžete přidávat nové uživatele pomocí pouhých několika kliknutí.

Úspora času a peněz

Cena služby G Suite je pouze 4 € za uživatele měsíčně. A nemusíte pořizovat ani udržovat své vlastní servery nebo klientský software, takže i za toto ušetříte peníze.

Žádné další opravy

Služba G Suite je aktualizována automaticky, takže vaši pracovníci IT se nemusí zabývat stahováním a implementací oprav ani bezpečnostními riziky opožděných aktualizací. Vše včetně aktualizací služeb spravujeme za vás prostřednictvím serverů Google.

Nové funkce, jakmile jsou připraveny

Zapomeňte na roky čekání na upgrade služby. Služba G Suite je aktualizována při každém vašem přihlášení, takže nejnovější funkce získáte ihned, jakmile jsou připraveny. A připraveny jsou často. Téměř každý týden provádíme aktualizace, ze kterých může mít vaše firma prospěch.

Žádný hardware ani klientský software

Vše, co potřebujete k používání služby G Suite a k jejímu udržování v aktuálním stavu, je internetový prohlížeč. To znamená, že není nutné instalovat a udržovat žádný další specializovaný hardware či klientský software, takže ušetříte čas, který byste strávili jejich zprovozněním.

Spolehlivá nepřetržitá zákaznická podpora

Jsme vždy k dispozici, abychom vám pomohli po telefonu či po e-mailu.


„Náš IT tým má teď větší pohodu, protože předtím jsme měli na plný úvazek 16 lidí, kteří spravovali naše komunikační systémy a strávili asi 8000 hodin za rok zálohováním e-mailů a řešením problémů s ukládáním souborů a se servery. Nyní potřebujeme pouze dva lidi, kteří se starají o komunikaci, a dalších 14 lidí se nyní více zaměřuje na projekty, které jsou pro firmu důležité z obchodního hlediska. Naši lidé tak rádi nosí trička Google!”

Cinram


Ohleduplnost k životnímu prostředí

Přechod na G Suite pomůže snížit celkové náklady firmy i její ekologickou stopu. Služba G Suite běží v energeticky efektivních datových centrech společnosti Google, takže je méně náročná na energii a má menší uhlíkovou stopu než servery v areálu firmy.

Snížení nákladů a omezení vaší ekologické stopy

Přechod do cloudu znamená, že vaše společnost utratí méně za elektřinu a infrastrukturu IT. Vezměme například službu Gmail: po přesunutí hostování e-mailu z areálu firmy do cloudu bude vaše firma až 80x energeticky hospodárnější.

Nástroje pro spolupráci, například videochat a sdílené dokumenty, pomáhají zaměstnancům cítit se, jako by byli ve stejné místnosti. Umožňují omezit pracovní cesty zaměstnanců a snížit náklady na kancelářské potřeby a také celkový vliv na životní prostředí.

Podpora trvalé udržitelnosti díky IT s neutrální uhlíkovou stopou

Google je společností s neutrální uhlíkovou stopou. Dosáhli jsme toho díky kombinaci energeticky efektivních datových center, nákupům obnovitelné energie a kvalitních uhlíkových kompenzací. To znamená, že celkový dopad služby G Suite (a všech služeb, které používáte v našem cloudu) na naše životní prostředí je nulový.

„Řešení G Suite překonalo naše očekávání: umožnilo oddělení IT odbourat 10 serverů a jejich archivy z datacentra a snížit tak naši uhlíkovou stopu o 73 metrických tun oxidu uhličitého za rok.“

Diversey

Spokojenější zaměstnanci

Gmail, Kalendář, Disk a další. Vy i vaši zaměstnanci budete nadšení tím, co všechno G Suite umí. Podívejte se proč

A co to rovnou vyzkoušet?

G Suite si můžete sami vyzkoušet a pak se rozhodnout. Kontaktujte nás pro zahájení zkušební doby ještě dnes a zjistěte, proč tolik firem G Suite využívá.